höst 2009

ååh ge mig höst! det är så frustrerande att umgås med
alla dessa snygga höstkläder varje dag utan att riktigt kunna klä sig
höstigt fullt ut. det är ju fortfarande bara augusti trots allt.
men jag fuskar ganska bra.
smyger in lite för mycket och för mörka kläder ibland.

stickat, sammet, nitar, batik, ormskinn manchester, skinn
leggings
, klänningar, bikerjacka, knästrumpor, koftor,
pälsmössa, stövlar, grovstickade strumpbyxor
svart, svart, svart, grått, plommon, petrol, dimrosa, nude

jag bara bubblar av inspriation. ge mig lite kyla för fan.

det som jag älskar med höten/vinterns mode är att den
är oändlig, du kan ta på dig vad tusan du vill och vara stylish.
allt du behöver är en personlig stil och en killer-attitude.
gärna ett par heels på det och du är good to go!

match but please miss-match. thats the new way.

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0