bedtime


jag är måttligt irriterad såhär precis innn läggdags.
ser ut som ett helevete här hemma, föräldrarfritt liksom.
ja då förvandlas hemmet till en fritidsgård och jag som då
är äldst och har ansvaret är också den som får städa efter allt och alla.
somna med den feelingen är inte skoj, men får la göra 100 situps eller ngt
annat utmattande för att släpp irritationen.

på tal om annat fick min lönespec. idag och kan gladeligen säga
att det blir en london-resa i slutet av augusti! längtar så.
ibland saknar jag london, men sen inser jag hur fattig jag var hela tiden.
det är ingen rolig stad att vara fattig i vill jag lova.

åå som jag o alexandra sa, det blir aldrig lika bra som första gången.
eller jo, the virginity...där kan det bara bli bättre!



good nighty people

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0