end of the week


ojoj, sicken kväll det blev igår ändå. det fick bli en riktigt racer-fylla,
började dricka strax innan tolv med tanke på partyt. såå hann en snabb sväng till
mina flickor cär det bjöds på gajolshots, godis och någon form utav dans
framförd utav tre berusade flickor.
kan kanske komma upp en video på detta inom kort.
natten avslutades med en hederlig sleep-over hos alex. det gillar vi.

idag blir det lugnt, åt en sockerbulle till frukost så känner att jag måste träna idag.
så jag och sofie ska köra lite soft med bodybalance, känns lagom idag.
sen en massa plugg inför mötet med chefen imorgon. jaa och en allt som hör
tll en söndag, lite skräpmat och cola (ska försöka undvikas dock) och maaassa tv.

såhär gick det inte till igår och förhoppningsvis kommer det aldrig att hända.


Kommentarer
Postat av: SANNAH

ja förstår!;/

Jag försöker också få tillbaka min naturliga,, så nu när jag har den här toningen syns inte min utväxt så det är superbra!

Men om du vill färga lite rött kan du ju prova som min, en toning om du ångrar dig^^

2009-07-19 @ 13:08:34
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0