wanted

jag insåg nu idag, fast jag egentligen insåg igår men var för bakfull för att
reagera, att mitt kära sophie-halsband (plus ett annta, men helt oväsentligt i
jämförelse med min name-tag).

när man är full vilket jag ibland är blir man oftast lite klumpig och "jaja, skit samma", ungefär.
vilket jag blev i lördags, då hade mina två halsband i glasögonfodralet som jag klumpigt nog
tappade mitt på ett smockat dansgolv. smart? njaa, men heter man sophie så gör man.

så nu efterlyser jag mitt silverhalsband. någon som har sett de?
snälla snälla snälla. 
kontakta mig isåfall, det skulle make my day.

070-450 25 45
[email protected]

lyckades få tillbaks min plånbok både i australien och sverige,
så håller tummarna på att min luck is still there.



(det andra halsbandet var typ i brons i form utav en fjäder av märket pilgrim)

dags för sophie att sova, låång dag imorgon. hård vecka helt enkelt.
fasen knappt hämtat mig från den underbara helgen! härlig känsla.

-Sophy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0