Efterlängtad Post

Fick ett trevlig sms innan om att jag hade ett paket på posten. Äntligen...
Alla som känner mig vet ju nu att jag faktiskt har två jobb,
jag är från och med nu en erotiksäljande kommunikatör.
Sicken kombo va? Så paketet idag var alla mina demoprodukter,
jag var som ett barn på julafton :)
Ett stort paket fyllt med allt från oljor och vibratorer till piskor och doftljus, 
sen tillkom ju även en massa massa papper som jag nu har ägnat hela eftermiddagen till att läsa.  



Så mitt premiärparty blir förhoppningsvis nästa helg med mina närmsta vänner,
de blir lite utav av ett övningsparty...
Inbjudningar kommer soon soon. Prepare for a night of fun friends!



Så om du är ett sugen på ett erotikparty med mig, don't be shy, hör av dig till mig via mail eller telefon.
[email protected] / 070 450 25 45

Lite smygreklam både för mig och www.himmelriket.se

-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0