Epilering

Tänkte snabbt berätta om gårdagen, som för en gångs skull inte inkluderade alkohol och fest. Vit helg helt enkelt!
Jag och min vän Alexandra A var ute i våran stuga i Smålands skogar och tog det lugnt, rehab-dag ungefär.
Vi solade på den nybyggda solterassen och promenerade ner till bryggan och lyssnade på fåglarna, ni vet  sånt där harmoniskt och avslappande. Lördagen avslutades hemma i tv-soffan med massa nyttigheter (!) framför Eurovision.

  • Gårdagen höjdpunkt: Att epilera Alexandras ben, det var en ren njutning att se hennes smärta. Haha.
  • Gårdagens downfall: Att epilera mina armpits, fy faaaan. Inte kul när det gäller ens egna smärta.

Epilering, detta fenomen är ganska så nytt för mig. Men ska ju tydligen vara helt super, återstår att se vad mina armpits säger. Ska man ge sig på benen också kanske?

-Sophy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0