Freddy K

Tack vare att jag vaknade så sent så har min dag varit värdelös och händelselös.
Jag är lite smått irriterad faktiskt, helt utan anledning. Jag vill ha action i vardagen!
Men som jag alltid säger "Efter regn kommer solsken!" (gärna med Karlstad-dialekt)
Med tusen kilo lösgodis, chips och dip, 1 liter cola och annat smått och gott tror jag nog 
att dagen får en liten vändning iaf. Fredagsmyyyys. Lite problem med filmerna bara, hmm...

Freddy Kreuger-boxen VS. Baywatch?
Sex and the city VS. Greys Anatomy?

Det här är kult, en riktig klassiker...
 

"One, two Freddy is comming for you,
three, four better lock your door,
five, six grab your crusifix,
seven, eight gonna stay up late,
nine, ten never sleep...again"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0