I ladan på 50-års kalas

   
Såhär såg min bordsplacering ut.     Syster och kusin Tilda.   Lax och nypotatis. 

  Kära mor och far.
  
Jag med ett glas vitt.   En halv outfit.   Kungen i Koshult.

Jag hittade denna sjukt snygga tavla hängandes i ladan.
Tycker nog dock att det den skulle göra sig bättre i mitt framtida hem


En utav väggarna var klädd i gamla LP-fodral, hur läckert är inte det?
Ett inredningstips kanske?


  
Nyplockade blommor var bordsdekoration.   Mingel i baren.   Festfolket.

En mycket lyckad lördag ute i Koshult, åter igen grattis ill faster Siv som nådde strecket.
Alkoholen flödade och gamlingar buggade sig varma på dansgolvet.
När jag fyller 25 ska jag banne mig också ha fest i ladan, det är tufft!


-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0