sol sol sol...

Åå så är snart denna söndagen över. Dagen har spenderats mestadels i solen
med ett gäng mappar från Himmelriket. Och just nu fäller jag en tår eller 7 över
Grey's Anatomy 100:e avsnitt som går i bakgrunden. Rena cry-me-a-river-serien.

Idag skulle jag egentligen tattuerat mig, men insåg att ekonomin inte tillåter plus
att jag faktiskt måste sexplugga inför morgondagens sexparty hemma hos my
friend Alexandra B. Så fick skippa det, men kommer fler tåg.
Fick en härlig gyllene färg istället.

Jo, igår...tanken va ju att jag kulle ha premiärpartyt, men blev la inte riktigt som jag tänkt mig.
Från att ha varit ungefär 10 personer blev det 3 stycken, lite pissigt så. Men men, såå mina
kära vänner ni får en chans till. När passer er?
Åå för alla andra som är sugna på ett eget party, you where to find me!

Men utgång blev det ändå, en riktigt lyckad sådan.
Jag, Alexandra A och Klara gjorde stan osäker igår.
Alkohol? Jaa, i mängder. Skvaller? Kanske.

We are all pleased and satisfied, at least for the moment.

-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0