2000-talets oprivata dagbok so to speak

sen jag skaffat mig datan har det lite förstört min dygnsrytm.
kolla här, nu sitter jag här, mitt i natten, och gör i princip helt oviktiga saker.
fast, nattmänniska som man är, så upplyser och förgyller ändå internet
och alla dess tillgångar mina kunskaper och lite mitt liv faktiskt.

åå nu lite midnight-thinking, ibland undrar jag varför jag bloggar.
och jag kan nog svara med att jag först och främst tycker det är otroligt roligt
när man har något att skriva om vill säga och får uppskattning.
men såhär är det, jag ser bloggen lite som en förlängning av mig som person.
min kreativa sida får leva ut genom musik, bilder och text.
det spelar mig ingen roll ifall ingen läser, för mig är det ett personligt
kollage där jag uttrycka mig hur jag vill och när jag vill, nästan iallafall.
det är befriande. 2000-talets oprivata dagbok so to speak.

men hoppas ni gillar det, inte för det spelar någon roll, typ, jo.
huvudsaken är att jag gillar det. å det gör jag.

-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0