reality check?

jo, glömde säg att jag var ett instruktionsmöte på motionshuset igår för
att lära mig lite mer om gymmet. han (martin från london)
frågade mig om mina mål med träningen och så.
jag svarade som alltid fast den här gången på engelska;

"I want a pre-Britney-body, you know I'm-a-slave-4-U-Britney?"

lite senare under samtalet sa han att det var fullt möjligt på eight weeks,
om jag tränade med honom och käkade enligt hans plan. självklart.
fatta ni jag skulle kunna trolla bort pizzadegen till ett six-pack,
hängstjärten till två äppelhalvor och gäddhänget till något som ser ut som armar!

men eftersom jag inte tänker lägga mina pengar på en PT så kör jag mitt egna race
och då kommer väl iofs inte britney uppenbara sig förrän någon gång nästa år i typ maj.
men men...det är möjligt. det sa han ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0