22.28

jag har ett problem, jag som då är våg har sjuka problem
med att bestämma mig. att välja helt enkelt, beslutsångesten
är enorm. vi snackar allt från att välja en mascara till att välja
bredbandsabonnemang eller till och med skinka på willys.

problemet för tillfället är just bredband och data.
jag har ju noll koll på allt vad high tech heter. typ.
men tre verkar ha ett bra paket, en Compaq Presario CQ60-413so
med bredband plus för 399:-/mån med bindningstid på 24 mån (?)

låter det rimligt eller? för är i stort behov av data NU.
kan inte cykla hem till päronen eller låna datan i msyg på jobbet.
funkar liksom inte i längden.



Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej...Jag ha tre. Mobilt bredband.. Betala 199 kr i månaden...Jag tycker den fungera utmärkt. 12månaders bindningtid. Två veckors prov. Puss kram kusinen.

2009-10-07 @ 11:30:27
Postat av: Bellis



Kolla telia har 30 månaders prov på det mobila bredbandet.



Läs mer http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/mobilt/mobiltbredband/

2009-10-12 @ 13:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0