i'm hooome

ja det kanske ni har förstått nu.
efter två nätter i paris landade man äntligen på dansk
mark och fick ta tåget över till mitt kära sverige.
man möttes av ett vackert vinterland och en
tårfylld mor.

visst var jag trött och halvt död, men har man
missat julafton kan man fan inte missa juldagen också!

vilket jag gjorde ändå, sicket kaos det var igår.
rena rama rockkonserten för att komma in,
efter att vakterna skrivit "utrym!" tog alexandra och jag
vårat pick och pack och lämnade för pizza (finally)
och film.

tack för den juldagen!

nu är man i småland och ska äntligen få sin julmat och
julklappar. såå härligt att vara hemma. sverige!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0