the unfinished hair

tänkte ju visa resultatet av min spontanfärgning (kan ju inte låta bli,
det är svårt att vara missbrukareska ni veta).




before - jaa här hade vi ngn slags mellanfärg av slingor och gud
vet allt. webcamen gör väl inte direkt färgerna rättvisa, men men.



after - efter en blekning och en ljusbeigeblond blev det såhär.
ser ju bra ut på bilden, i verkliga livet är det lite väl guldigt tycker
jag. såå nog askigt/silvrigt på så kan det nog bli kanon!

och det är såhär det SKA se ut någon dag. tålamod tålamod.




Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Tack så himla mycket! :) njaa jag gör ju inte de... men jag har tipsat om de produkter i bloggen innan. Kolla på Esmeralda tipsar :) Men jag kan nog skriva mer om de sen :) kraaam

2010-02-05 @ 21:02:36
URL: http://ndotter.se
Postat av: Hanna

Hel vetenskap att hitta rätt hårfärg, jag kan aldrig bestämma mig för om jag ska vara ljus eller mörk..

2010-02-05 @ 21:50:23
URL: http://hannakallstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0