who gave you the right?

just nu är jag lite irriterad då jag precis kollat mitt schema.
har fått ett schema för 26 veckor, men tydligen kan man
inte lita på det ett dugg. för jag skrev ut scheman för 6 veckor
på jobbet och upptäckte när jag jämforde dem två att det plussats
på en lördag hit och en söndag dit. att sluta kl.14 blir kl.18, ungefär.

visst jag ska inte klaga, jag vill jobba, då jag behöver alla slantar
jag kan få till mitt nya usa-liv. men man kan ju åtminstone
fråga om det är okej att lägga till och ändra lite.
vardagar fine! men hade ju varit trevligt att få en ledig helg någon gång.

so much for the good spirit!


Kommentarer
Postat av: Pim

åh vart har du köpt rosetten eller har du gjort den själv med band? kramaar

2010-02-16 @ 23:27:25
URL: http://xoxopim.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0