the rest

okej, i'm picking up where i left, which is the weekend.
efter vegas var vi alla ganska så slöa, så blev en lugn
fredag med socker och film. vi laddade alla inför vad som
skulle komma dagen efter. and it's spelled: hollywood.

yes, alexandra hade en gammal klasskompis här i
trakterna som skulle visa oss det glamorösa h-wood.
(har ju själv bara varit där typ en gång, håller mig i
mitt neighbourhood. santa monica)

började på en fin typ sushi restaurang, koi, och sen var det
vidare till någon het klubb vars namn var colony.
mycket lyckad kväll med god mat och massa dans!
åå jag antar ni kan gissa hur våran söndag såg ut?
precis..väldigt oproduktiv. låg i soffan, käkade godis, lagade
spaghetti och köttfärssås och kollade typ tre tusen filmer.

bara tre dagar kvar med mitt underbara sällskap.. men vi ses
ju snart igen, då jag är hemma om typ tre veckor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0