the weekend







jaha då har man firat halloween i amerikat och som alla vet är det ju en gaaanska
stor grej här. alla klär ut sig, gammal som ung! sjukt roligt att se.
vi valde att fira genom att dra till santa barbara där det tydligen ska vara bäst
på halloween och oh yes säger jag. sicken helg.

kom ganska sent på fredagen så blev hemmafest där vi skulle sova,
vilket var crazy, där träffade man hela familjen flintstone, the "situation",
karl-alfred och tingeling.

på lördagen var det all in. dräkterna åkte på vid tre-tiden för min och
sofies del. festen började och slutade aldrig! drog vidare till en annan
hemma-fest och sen hamnade jag på klubb med folk jag inte kände.
ha! där träffade jag beetlejuice, my favourite!

nu lider man av sömnbrist och borde sova..eller plugga.
istället har man käkat chips och kollat för mycket på tv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Syna att ni ta mer på Halloween hos er här är det ju nästan ingenting...och när väl ungarna springer omkring så är det en unge som är utklädd,men godis ska de ha.......

snygg du va!! synd att man är så fet annars kunde man ju låna din utstyrsel =)

2010-11-04 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0