my yesterday








min gårdag var spontan och helt underbar. får tacka min kära vän sara för det!
med ett rykande färskt körkort och hyrbil begav vi oss ut på äventyr.
vintageshopping i hollywood-trakterna. lättare sagt än gjort!
första butiken excisterade inte, sen skulle vi hämta saras mobil på en kompis jobb, vilket
visade sig vara värsta studion "sunset gower studios". dem spelade in dexter där,
hallåå!?! även the event, heroes och en massa serier som jag inte har en susning om.
massa gamla filmer hade spelats in där, sara blev helt till sig.

vi lyckades ta oss till 4 vintage-butiker till slut, jag kom hem med en brosch och en
bok på fotografier från "rolling stones" från 80-talet.
efter det var det direkt rill skolan för ett midterm-test, vilket var easy peasy för moi
eftersom jag pluggat och hängt med på lektionerna. duktig flicka!

nu är det plugg igen, på min lediga dag, i know. tragiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0