i need rehab

bara lite random pictures från 3-dagars festen, resten finns på facebook.
jag behöver nog rehab i en månad nu! haha.
vi drar snabbt igenom the weekend, torsdag var b-day fest för devin
och mikail på makai lounge, sjukt skoj! började ju fira in b-day efter tolv.
blev ganska hårt! sen fredag var det MIN dag och då började jag på tok
för tidigt med drickan så var hemma innan tolv, hade lite ont i magen och så.
sen var det lördag och det var bus time! riktigt skojjigt faktiskt.
föreställ er 30 fulla människor i en buss!? u get the picture.
nu är det snart en ny vecka och jag ska verkligen fokusera på SKOLAN.
sparar krutet till lördag då det är VAINS OF JENNA. woooho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0