my sunday



blev en otippad tripp tillsammans med sanna och sara till gyu kaku, a japanese
barbeque place, nere i west LA. man fick grilla sitt egna kött på den lilla plattan i
mitten av bordet. jätte mysigt ställe, rekomenderas!
efter det blev det självklart lite glass, måste ju ha något sött efter maten, eller
hur mamma?! gick vidare till cold stone där jag mixade ihop min egna glass,
blev lite chokladglass, jordnötssmör, jordnötter, fudge-sås och snickers.
snacka kaloribomb! men som jag brukar säga, det nya livet börjar imån
aka måndag. eller vad säger ni?




Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; tack du! Jag har inte photoshop :) vet inte hur man arbetar i PS, men använder mig utav photoscape som är ett lite enklare program där man dock inte kan göra så mycket, men lite iallafall! STOR KRAM

2011-02-28 @ 09:33:46
URL: http://ANGELICABLICK.SE
Postat av: Sanna

Eww nagot bakis-ful man var, ha ha! Oh wells, orka bry sig nar man bara har en njutar-dag med shopping och supergod mar/dessert :) Tack for sallskapet!

2011-03-01 @ 03:18:23
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0