jag är bra dum ibland..



vilken jävla helg. ojoj, where to begin?
skadade mig i fredags, still in pain.
låg i sängen hela lördagen med massa
onyttigt och idag har det inte varit bättre.

började med frukost på lazy daisy sen
"plugg" hos mig vilket senare ledde till
pannkaksmiddag och big brother final.

på tal om finalen, jag votade ju för peter,
men men det var sköj att norrlandspojken
vann, han var la värd det..eller?

imån är det sista veckan av skolan och
jag missar ju min dans och bootcamp-
final pga av min missbedömning av balans.

FAAAAN! ingen träning what so ever,
inte nog med att det gör ont nu ska man
bli fet och blek, igen..


Kommentarer
Postat av: Amirmariann

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-11-30 @ 16:19:00
URL: http://amirmariann.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0