main and venice











igår var en riktigt lyckad heldag med massa aktiviter. började genom att strosa
main street där vi slank inom den europeiska för lite sweeets och sen vidare
till buffalo exchange, super duper bra second hand butik, där jag lyckades hitta
en jätte fin tröja och en klänning. hann även med en annan fin liten butik där
jag hittade den perfekta sommar-klänning. åt den godaste salladen på the novel
cafe
, ojoj, ska försöka göra en copycat på den hemma i svedala. lite choklad-kaka
fick också plats. från main street till venice vi traska..

där hittade jag en till resväska och köpte lite smycken till mina lilla öronplutt.
sen fick det vara nog, bussfärden hem tog på tok för lång tid. hata LA's
kollektivtraffik..JAAA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0