music seriousness

nu den senaste veckan har folk frågat vad jag lyssnar på musik,
mest amerikaner som är nyfikna vad vi svenskar lyssnar
på antar jag. och varje gång jag får den frågan får jag typ
hjärnstopp och tänker "jaa va fan lyssnar jag på?!!"

så idag har jag utforskat olika musikstilar och band
för att nästa gång faktiskt kunna svara med ett band
eller en artist. normalt så svarar jag väl att jag är allätare
av något slag eller rn'b och pop typ?

så håll i er här kommer mina nya "idoler";
the pretty reckless, the sounds, the script,
juliette and the licks, florence and the machine,
panic at the disco! och elle goulding.

en härlig blandning som går varm i mina högtalare just nu.



Kommentarer
Postat av: Pim

Ahh juliette and the licks love them!! Har alla deras plattor bra skit asså :)

2011-04-03 @ 07:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0