inspirerande



alltid lika stilsäkra emma elwin

Kommentarer
Postat av: Joëlle

Sv; Ja jag hade verkligen inte några förväntningar alls att det skulle funka så bra direkt..

Jag använde ricinoljan 3 ggr i veckan (mån, ons, fre/lör). Och varje gång hade jag i det från 30 min till 4 timmar. Hade jättetorrt hår innan så tänkte att det är lika bra att ha i det så länge jag kan :) Och det hjälper sååå bra.

Har använt slut på det nu, så måste köpa en ny. Dock är jag nyfärgad nu och oljan drar tydligen ur färgen ganska lätt. Men det är det värt, vill ha långt hår NU. haha.



Jag trivs mycket bättre som brunett, är brunett i grunden så blondt var bara en liten period :)

2012-03-19 @ 00:19:28
URL: http://jjoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0