Bowling är underskattat.

Ikväll har jag, Alex o Björna bowlat. Å jag må säga att det är mycket underskattat!
Tusan vad skoj det är. Ännu roligare är det när man går å vinner :D
Det började med att jag satt i baksätet å skröt om hur bra jag var (jag va väl medveten om att jag är mellan dålig å medel, men det behöver ju ingen veta) Men jag säger bara WOW!
Jag och mitt sällskap blev riktigt förvånad när jag väl började svinga klotet må jag säga.
För fy fasen vilket flyt jag hade. Strike efter strike. Spärr efter spärr.
Jag hade ingen aning om att jag va SÅ bra.
Jag va ju för fasen bättre än Björna, enda killen. Det känns gött i själen kan jag säg.

Kvällen minus går till Björna som la massa äckel fisar framme vid banan.
Kvällen plus går till mitt otroliga flyt!
Alexandra kan få en liten stjärna för att hon verkligen försökte va bra på bowling,
men det gick verkligen SÅDÄR! Sorry, Alex. Det är nog inte din gren, darling!

Jag säger bara 268 poäng!

 image5

image8

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0