Färga håret?

Alla som känner mig vet att jag är lite utav en missbrukare när det kommer till hårfärg.
Jag är aldrig nöjd. Jag menar nu har jag försökt få en naturlig askfärg, vilket troligt är min riktigta hårfärg.
Men det blir aldrig som jag vill, antingen för grått/gult/rött.
Säg någon hårfärg åå jag har haft den.  För tillfället är jag väl någonstans mellan blond å ljusbrun.
Åå fråga mig inte vad jag försöker åstadkomma. Joo, Elin Kling. Hennes hår är perfekt.
Tror jag, skulle jag haft den färgen hade jag väl säkert klagat ändå.
Enda färgen jag inte klagar på (så mycket iaf) är brunt. Då är det liksom brunt å inget mer.

Så frågan är, ska jag färga håret eller inte?

 

       

Ljust eller mörkt?

Ciao - Sophy


Kommentarer
Postat av: therese

brunt=)

2008-02-29 @ 15:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0