Äntligen helg.

Nu är man hemkommen ytterligare en gång från Götet. Har blivit en väldans flängande fram å tillbaks med tåget denna veckan. Men ett stort tack till min vän Alexandra (och hennes pojkvän Mikael)
som har stått ut med mig nästan hela veckan :P
Denna helgen planerar jag att göra ingenting i princip. Om inte världens fest dyker upp vill säga.
I'm not a girl who turns down a great party!

Jag ska umgås med min gode vän Sara imorgon, tänkte mysa å kolla på andra chansen.
Det är ju såå givet. Spännande å se ifall Carola kommer till finalen eller inte.

Här kommer en efterlängtad bild på den nya hårfärgen. Inte världens bästa.
Men hade en bad hair day, därför knuten!

image12

Om man ska börja kolla in första säsongen av Grey's Anatomy.
Alexandra tjatar o prackar på mig massa! Haha.

Ciao - Sophy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0