fredagen den 13:e

jag insåg NU att det är fredagen den 13:e idag.
spännande och se vad denna dagen har att erbjuda.
jag är ju inte särskilt vidskeplig av mig förrutom att

  • jag inte går på a-brunnar
  • jag går inte under stegar
  • jag lägger inte nycklarna på bordet
  • ser jag en svart katt spottar jag över höger                                                                                         och vänster axel, för jag glömmer alltid vilken det är.   
  • jag lägger inte nya skor på bordet

alla dessa knäppa grejer undviker jag och jag kan tacka min freaky mom för
att hon har lurat i mig det här sen barnsben. tack mamma!


dags för clothes and make-up. känner mig riktigt redo för ett skyltfönster idag!

bring it on


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0