fittingroom





jag får vid varje löning något jag kallar
"det kliar i fingrarna, måste handla"-syndrom.
kan liksom inte stoppa det, hur gärna jag än vill.
så på lunchrasten blev det en sväng till h&m, ville så gärna
hitta den blåa the garden collectio-klänningen.
men den fanns inte så istället fick två andra vänner följa med mig hem (nedan).



sen skäms jag nästan för att erkänna att det slutade inte där,
gina tricot hade tjej-kväll med 20% på ALLT, ja ni förstår ju
hur det gick. jag kan visa er mina synder imorgon.
måste dock understryka att allt var extremt billigt.
bara så ni vet.

god natt, alarmet visar 05.45!


Kommentarer
Postat av: alex b

åhå, du är så fin!

shopaholic. vänta tills mamma ingela & pappa jonas

ser detta.. "mång bäckar små.." mohaha. märker du så kaxig jag är för att jag inte följde med igår? (det är egentligen ren & skär avundsjuka)

2010-03-26 @ 15:00:43
Postat av: emelie

åh jag var på h&m i varberg i torsdags o jag köpte den röda klänningen också! sen sa hon i kassan att den skulle finnas i mörkblått också men jag hitta ingen!men rött är ju hett det med!:)

2010-03-29 @ 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0