fina fynd



blus 249:-, spetströja 199:- och stickad topp 199:-


lite fina fynd jag hittade på h&m i lördags, synd bara att allt inte kunde
följa med hem. men tröjan i mitten fick sig en plats i min allt för överfulla
garderob. hade inte tackat nej till den blåa, men efter att mina föräldrar
nästintill ställt ett ultimatum om att jag inte för shoppa mer såå måste jag
hejda mig.

"sophie, handla inte mer kläder nu. du kan inte ta med dig alla kläder till usa.
spara dina pengar istället!"
 

jag vet att ni har rätt. men det är så svårt när det
tillfredställer min själ så.





Kommentarer
Postat av: elin

sv: ja den är riktigt fin! Jo på mig sitter ringen helt okej, inte så att den är jättebekväm sådär, men ingenting jag stör mig på! :)

2010-03-01 @ 21:22:26
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0