an update

okej gott folk, dags för en rejäl uppdatering av helgen.
min helg började redan på torsdag kväll när jag vandrade
hem från färganalysen (hade midterm, kändes himlans bra btw).
tydligen var det fest hos mig och jag är ju inte svår att övertala
när det gäller fest så fest it was! plus att en kompis från svedala
was in town.
så vi körde på och mötte upp dem senare på "busby's".

denna fest resulterade i en liten skolkning från min sida, oopps, på fredagen.
grabbarna (3 styck härliga pojkar) fick äran att spendera helgen
at sophy casa
vilket var sjukt roligt. saknade dem lite när dem åkte igår.
så fest fredag och fest lördag. körde även en heldag på venice beach
på fredag då vi mötte upp grabbarna och jan+2. kanon start på den dagen,
även ett bra avslut!

så en superhelg förrutom att jag uttvecklat någon form av magbesvär som
ger mig rejäla ryggsmärtor i svanken. kan inte sova om nätterna, vaknar
typ en gång i timmen och plågas. känns som om ryggraden twistas om.
har varit så i två nätter nu, händer även på dagarna, men värst på nätterna.

hoppas detta är ngt tillfälligt pga av slarv med mat, för mycket alkohol
och stress från skolan. we'll have to wait and see..

men nu, ny dag, ny vecka och nya tag. dock en kortare vecka då vi är
lediga fredag, yippie. ingen invalido-engelska..igen! HA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0