gone missing

är innerligt ledesen och besviken på mitt beteende dem senaste
dagarna, har inte uppdaterat bloggen sen innan vegas,
vilket var i onsdag! och nu är det ju redan söndag..
vad hände? alla dagarna bara flög förbi, kan bero på att vi
har haft så in i bombens roligt! låt mig uppdatera er med the latest.

okej, from the begining. v.e.g.a.s was fucking awesome.
att bara åka tjejer är verkligen det ulitmata om man vill
få ut så mycket som möjligt (och betala så lite som möjligt)
av staden. betalade inte för en enda drink under våran vistelese!!
man blev treated as a fucking princess, V.I.P is the the new shit.





första kvällen spenderade på tre olika klubbar, var utav en var en strippklubb(!)
yes, fröken svensson har beblandat sig med las vegas creme de la creme.
fick till och med en slapdance, vilket är en lapdance fast med en twist av en
tutte-slappning. otroligt underhållande måtte jag säg, skrattade mest så till slut
gav jag bort henne till grannen jämte. men nu har jag avverkat det på the list
to do before i die. "get a lapdance from a las vegas-stripper" CHECK!

andra kvällen blev lite lungare då vi alla var ganska så sega från kvällen innan,
kände redan då att det skulle bli svårt att toppa den kvällen.
men vi gav det ett försök och visst flödade gratisdrinkarna och boysen, men
det blev ändå ganska lugnt. på vägen hem blev det ytterligare ett stopp på
ett outlet där emelie och alexandra hade gått crazy, och nog hade dem tydligen
inte fått. jag fick handlat mina efterlängtade reebook re-tone skor, nu jävlar
ska det promeneras och bygga upp mina gluteus maximus. oh yeah.

längre update kommer senare, nu är det bakis cola och snickers med film.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha! Låter sjukt kul :D

Fan va snygga ni är!

2010-11-29 @ 03:20:20
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: alex

Huuuuur?! Hur kan ni ha varit på strippklubb utan mig?! SJUKT! Men fan va snygga ni är!

2010-11-30 @ 19:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0