friday once again

 

idag vaknade jag först 8 och sen vid 9, tror bestämt att min kropp har vant sig vid
tidiga mornarm vilket iofs bara är bra. måste ta vara på dagen! idag står en del på
schemat, tänkte baka två pajer och frysa in (långsiktsplanering!), sen läsa klart min
business-läxa och ladda ner photoshop och "leka" runt lite med det.

jo, klassen igår, såå pinsamt kom typ 3 minuter för sent och då hade läraren låst
dörren
. har aldrig kommit för sent en enda gång här i usa. men det var nytt campus
och kom inte riktigt ihåg vilket klassrum det var. men men, det gick bra ändå.
jag är ju ingen data-nisse så kände mig mesta dels dum medans vi gick igenom
photoshop, var dessuton MAC-dator (hello, i'am a PC-user!). men attans var skoj
det var, ska nog kunna lära mig ett och annat. det kommer ni få se här på bloggen
när jag börjar experimentera med bilderna!

frukost is calling.
PS. har fortfarande en fruuuuktansvärd träningsvärk sen i onsdags, aj aj aj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0