let the semester begin..



första skoldagen halvt avklarad, har en lektion vid 14.15, aerobics.
men som sagt var uppe med tuppen för modern dans vid 8-tiden,
snacka om nervösitet när jag entrade salen. har inte satt min fot
i en danssal på över fyra år, typ. meneftersom det var
beginning/intermidate ansåg jag att det borde jag väl klara, eller?

efter lite snack och några övningar insåg jag faktiskt hur mycket jag
saknat dansen, tror det kan bli bra faktiskt.

efter det var det snabbt vidare (10 min emellan) till merchandising
principles med lorrie, som jag hade förra terminen, den där flummiga
läraren man bara vill strypa ibland
. men men..det ska nog gå det med.

nu, dags för m a t.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0