sparklin gold and silver moon

kim4 Ieva Laguna & Ilva Hetmann by Sebastian Kim for <em>Vogue Germany</em> February 2011

god morgon. har varit uppe med tuppen sen kl.7
och sitter just nu i sängen och käkar kinderäggs-
choklad. så mycket för det nyttiga livet.
nu inväntar jag bara att grannen ska vakna så
vi kan bege oss ner till ralphs för lite handling.
gärna frukt och yoghurt!

senare idag blir det nog en sväng till poolen,
men annars inget planerat. imorgon däremot
ska jag och sofie gå ner till DMV och skriva
upp för ett kalifornskt körkort. wish us luck!


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, tack Sophie. Precis den kommentar jag behövde läsa när jag vaknat och tittat ut genom fönstret och ser hur snön vräker ner över Manhattan IGEN! ;)

Men kul för dig, verkligen! :D Hehe...

2011-01-26 @ 17:31:00
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0