toppenfredag, i told you so..

yes igår var en riktig toppendag, började med en jobbig flytt
där jag konkade med allt jag ägde på tunnelbanan. lika jobbigt
som det låter. sen var det afro-pass på sats, vilket känns i rygg
och vader idag! sen var det snabbhandling och relaxing innan det
var dags att träffa grabbarna för after work och bärs!

en riktigt trevlig förfest på "arizona"st.eriksplan sen skyndade
jag vidare till en riktig schteekar-fest som vi kallar det. sara's
bror hade inflyttningsfest på sveavägen, där kryllade det av
backslicksnubbar och dem där jobbiga brudar som brukar höra
till. blev en utgång till "rose"östermalm, kan säg att jag var
ganska full så minns inte så mycket förrutom att jag aldrig var
tomhänt!



som ni märker är sara en riktig linslus..haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0