back to the roots

yes you heard me, sophie is going back to her roots.
(kanske jag redan har sagt?)
and I'm not the only one. bara kolla här, det är häftigt med utväxt.
eller jag gör det mest för att jag want to be natural, or something.
har råttfärgat hår sist jag kollade, men har faktiskt inte sett min naturliga
hårfärg på över tio år! visst är det sinnes. så tyckte det var dags nu.
tror faktiskt det kan bli himlans najs. tar bara sån jävla tid!

kolla så långt jag har kommit. är riktig tstolt över mig själv,
innan gick det inte en månad utan att jag färgade håret.

kanske borde sätta ihop ett collage över alla tusen hårfärger jag haft genom åren?








Cameron och Erin är stencoola i sina utväxter, åå det är jag med!



förresten, erin är typ DET coolaste. nu fick jag sagt det,
dags att nana. hörs vänner. ciao

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0