money itch

äntligen, som jag har längtat efter denna dag.
dagen då mitt sen länga ekande konto fick ett plus på kontoutdraget!
yiieeh. skatte-pengarna is here.
jag kan om jag vill köpa mig typ en 150-krs tröja på gina, förstår ni hur det känns?!
sen jag fick vetat att pengarna existerade har jag haft en
slags kliande känsla i kroppen, särskilt fingarna.
det här köp-begäret har växt sig såå stort under dem senaste månaderna.
I must feed.

nää nu ska vi faktiskt inte go all crazy bananas här, men ett och
annat kommer infinna sig i min garderob.
en klänning hit, ett par skor dit..jaa ni vet!
har lite att ta igen, fast i rimliga mängder.

tror bestämt att min beautysleep is calling, lång dag imorgon vettni.
brandutbildning och sånt skoj.

förresten, amanda... JAG SAKNAR DIG och våra massager och cheese doodles dip.

-Sophy

money_tree.jpg money tree image by theblueangelboi

Kommentarer
Postat av: amanda

jag saknar dig mer fia!!!!! bara tva veckor kvar nu!

2009-06-11 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0