spännande söndag?


förresten imorgon, eller ja idag blir det ju faktiskt.
då ska jag göra något spännande, vet inte vad än dock.
men känner på mig att något spännande kommer hända.
så det är bara att wait and see, jag är öppen för allt.
om jag fick välja skulle jag vilja att något av det här inträffade,

  • att jag träffar mitt livs kärlek, kommer det någonsin hända?!
  • att vågen visar att jag mirakulöst gått ner 7,5 kg under natten
  • att jag vinner på lotto (dock krävs det att jag spelar på lotto)
  • att spice girls bestämmer sig för ytterligare en reunion-tour
  • min mamma överraskar mig med en ny symaskin och obegränsat med tyg
  • att någon bjuder mig på skattjakt

det var allt jag kunde komma på just nu, hjärna är lite ur funktion efter denna dag.
nu säger jag tack och hej. kan dock bjuda på en bild innan jag somnar.

jo, att jag vaknar upp imorgon å har hennes hår hade inte heller varit fel.
jag nöjer mig till och med klänningen, vilket nog är mer troligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0