fredag

igår var det fredagsmys med sällskap.
jag och alexandra drog till ica och impulsköpte grillad kyckling
och potatissallad, som jag kryddade me äpple och dill. the way to go.
och självklart blev det sugar sugar iform utav chips och bea-sås, choklad och lakrits.
the perfect kombo.

 

förresten någon som testat nya marabou? med frysta jordgubbar.
riktigt smarrig. men jag går hela tiden och väntar och hoppas på att dem
ska göra ett sammarbete med kinder. nivet kinder ägg, vit och mjölk-ckolad.
jag ska nog banne mig ringa marabou och rekommendera de.
känner att det hade blivit en såån succé att det är dumt
att inte göra det liksom. remember, you saw it here first!

igår sa en vän till mig, "haha jag kan inte knulla din DEMO fitta!"
ganska roligt sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0