naked is a trend

innan jag beger mig mot sängen så kan jag berätta
för er att min kära vän alexandra har fått den här sjukt snygga
marc jacobs-tishan på posten idag


och jag är inte alls avundsjuk, absolut inte. må hända att jag typ
ett år sen med ett upptäcka/tycka detta. men ibland hänger man
inte med i svängarna hur gärna man än vill, fashion travels fast.

men vet nu att kampanjen "protect the skin you're in" är mot
hudcancer och mr.jacobs lyckades få celebriteter som eva mendez,
joss stone, heidi klum och naomi campbell att ställa upp.

förresten, hör och häpna, just nu as we speak står en taccogratäng i
ugnen som jag gjort alldeles själv. sjukt stolt.



Kommentarer
Postat av: alex b

den är så sinnes snygg.. ska ha den på lördag :) WIIH :)

2009-11-20 @ 11:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0