white trash

såhär är det, i början känns alltid tanken på att måla om
jätte spännande och roligt. man tänker
"äsch, det är väl ingenting. det kommer gå jätte fort, bara att rolla
över skiten och sen är det klart!"

men jag kan berätta för er att så är inte fallet.

att måla om suger, det är superjobbigt i armen för att inte tala om händerna.
det har nog uppstått en miljon valkar idag. dessutom skvätter det färg och tar
en evighet. så tänk till innan du börjar måla.
jag har tur i mitt fall att det bara handlar om en vägg och några lister.
eller ja för tillfället, sen kommer ju köket och luckorna. blää.


fy fan...just nu är jag white trash som är i behov utav en låång dusch.

så att måla om är definitivt inte det nya svarta, möjligtvis det nya bruna?

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0