gårdagen jag helst vill glömma



det här är alla bilder jag hann ta innan det spårade ut, big time.
jag säger då bara en sak tom mage+lot's of alcohol is a very very
bad combo
my friends. don't ever try this at home.
det fick förödande konsekvenser både för mig och min omgivning.
i'm just gonna say it. spyor, i plural.  fy fan.

innan min innansida kom ut var det super trevligt dock, don't get my
wrong, hela kvällen var inte helt misslyckad. det värsta var nog ändå
att jag var så full att jag var full när vaknade och jag höll stadigt
i hinken långt fram på eftermiddagen
. vilket gjorde att jag
missade min bästa väns examensfest, jag ber om ursäkt tusen gånger om.

att man aldrig lär sig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0