this is it!

sorry fan, har ju tänkt att jag skulle bli mer effektiv
och blogga från mobilen men den vill a l d r i g sammarbeta.

men såhär ligger det till iaf, blev till slut falkenberg..var dock
precis på håret att jag hann med min spontan bokning av
flyg till halmstad. massa förseningar och krångel från centralen
till arlanda gjorde att jag anlände 10 minuter innan take-off.
snacka om att kubba i rulltrappa-utan-slut och tappa andan för
att sen springa ytterligare och nå en disk speechless.
kan säg att jag sänkte ett glas rött med påtår för att varva ner!

jag kom med till slut och har nu spenderat en finfin helg
i mitt underbara falkenberg, den har bjudit på idolmys med
familjen, middagsmys med kompisarna, oväntad överraskning,
kusinbarnshäng, söndagsmiddag, hustittning och barnvagnpromenad.

imorgon blir det back to sthlm och jobb för att börja nedräkningen
till jul och återbesök.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0